Leírás: A hallgató feladata egy egyszerű játék és ahhoz megoldó módszer fejlesztése. A játék egy négyzetrácson zajlik, ahol üres mezők, és adott korongokból álló tornyok találhatók. A feladat a tornyokról lepakolni a korongokat úgy, hogy minden mezőn pontosan egy korong legyen. Azonban a tornyokról csak négy irányban, sorfolytonosan pakolhatjuk le a korongokat, valamint áthatolhatatlan akadályok is lehetnek a négyzetek között. A program lehet akár desktop vagy mobilos alkalmazás is, bármilyen platformon. A játéktáblát grafikusan meg kell jeleníteni, biztosítani kell a játékos számára a "lépés" és visszavonás lehetőségét, segítségadást, automatikus megoldást, előre beállított és véletlen-generált pályák használatát. Az automatikus megoldó használhat valamilyen saját készítésű algoritmust, de bármilyen más módszer, akár matematikai programozási modell is lehetséges.
Projektvezető: Éles András